Steampunk Corset Underbust Swing Hooks

16:22

Dzisiaj chciałam zrobić recenzję gorsetu z corsets-uk Steampunk Gorset Underbust Swing Hooks zakupionego przez stronę Restyle.pl (już niedostępny) . Mam go już dość długo, ale jakoś nie przymierzałam się do jego recenzji. Gorseciarką nie jestem, raczej mam styczność z wieloma gorsetami przez pozowanie, dlatego moje opinie będą czysto amatorskie i raczej dla tych, którzy chcą po prostu zobaczyć jak dany produkt wygląda na żywo, bez zwężania talii w Photoshopie.


Informacje techniczne ze strony producenta:

  • 12 stalowych fiszbin
  • Podszewka 100% bawełny
  • 3 stabilne zapięcia typu Swing Hook
  • 6 wstawek do pończoch
  • Oczekiwane zwężenie talii 4-5 cali (10-13cm)
  • Kolor: brąz
  • Panel kryjący
  • Długość: 25cm + 2cm najdłuższy odcinek
  • Typ: Underbust


Zdjęcie od producenta:


Muszę przyznać, że gorset na żywo robi równie dobre wrażenie jak na zdjęciach powyżej, pomimo kilku niedogodności.

Moje foty:

Przód


Zbliżenie na zapięcia. Jak widać gorset brzydko rozchodzi się pomiędzy zapięciami :(


Tył. Bałam się go związywać mocniej ze względu na te rozchodzące się fiszbiny z przodu gorsetu.


Z boku.


Zbliżenie na detale. Jak widać, są bardzo starannie wykonane, za co należy się duży plus.



Gorset od strony podszewki, która także jest bardzo solidna.

A teraz reszta zdjęć gorsetu "na płasko":


Oraz zbliżenie na sam materiał, z którego gorset został wykonany:


I na koniec jeszcze jedno zdjęcie robione zaraz po otrzymaniu gorsetu:

Ostatnie zdjęcie najlepiej oddaje kolor gorsetu, gdyż zdjęcie było robione lustrzanką, a poprzednie zdjęcia telefonem komórkowym.



Plusy:
+ gorset ma swoją wagę przez co widać, że nie jest byle jaki
+ wygodny
+ detale i przyszycia są bardzo dokładne i ładnie wykonane
+ posiada panel kryjący oraz solidne sznurowanie

Minusy:
- jak widać na zdjęciu, gorset brzydko rozchodzi się z przodu, co jest jego ogromnym minusem
- dół gorsetu trochę odstaje, ale może to wina nie szycia na rozmiar, tylko kupowanie gotowca, a wiadomo, że 20 cali nie jest równe innemu 20 calowemu gorsetowi
- swing hooksy wysuwają się przy poruszaniu


Nie bardzo wiem jak ocenić zwężanie w talii. Raczej nie powiedziałabym, że gorset super ją modeluje, aczkolwiek widziałam inne ich modele na modelkach nie dając w ogóle żadnego efektu.


Generalnie trudno mi jest go porównać do innego gorsetu z Corsets-UK, jako iż jest to mój pierwszy i raczej ostatni od nich. Ale muszę przyznać, że robi wrażenie i gdyby nie te minusy, które wymieniłam to byłby naprawdę porządnym gorsetem.

You Might Also Like

0 komentarze