[Cosplay] Katniss Everdeen from The Hunger Games (Igrzyska Śmierci)

22:19


27 września tego roku zrealizowałam w końcu obiecaną sobie sesję z Igrzysk Śmierci. Długo zwlekałam ze zorganizowaniem tego, bo szukałam idealnej Prim. Ciężko było znaleźć młodszą ode mnie naturalną blondynkę. W końcu się udało.

27th September this year I finally made a promised photoshoot from The Hunger Games. I was waiting too long with organisation because I was looking for perfect Prim. It was really hard to find younger than me, natural blond girl. But I finally succeed.




 Igrzyska Śmierci / The Hunger Games

Fotograf / photographer: Paulina Siwiec Fotografia
Niesamowity łuk dzięki / An amazing bow thanks to: Imperial Archery



Chciałyśmy razem z Pauliną stworzyć jakąś historię opartą o pierwszą część Igrzysk. Zarówno ja,  jak i Paulina uwielbiamy tą trylogię. Dlatego też bardzo zależało nam na tym aby wszystko wyszło tak jak powinno.

Together with Paulina we wanted to create a story based on first part of The Hunger Games. Both me and Paulina we love this trilogy. That's why it was very important to us to do everything like it should be.


Fotograf / photographer: Paulina Siwiec Fotografia
Stylizacje / stylizations: Silver Wolfie
Prim: Oliwia (Mai)


Dajcie znać co myślicie :) Zapraszam również do zadawania pytań, na które odpowiem wam na moim kanale YouTube. Można zadawać je na moim fanpejdżu
lub w komentarzach pod wpisem.


Let me know what do you think. Feel free to ask me question which I'll answer you on my YouTube channel. You can ask them on my fanpage
or in comments under this post.


Fotograf / photographer: Paulina Siwiec Fotografia


May the odds ever be in your favor.


igrzyska śmierci the hunger games mockingjay kosogłos katniss everdeen prim cosplay cos polish girl sexy geek silverwolfie silver wolfie nerd trilogy awesome woods tribute trybut

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia <3 I niech los zawsze ci sprzyja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolorystyka zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że gdy zobaczyłam tytuł nie bardzo byłam przekonana do tej sesji, ale jest bardzo dobra. NA niektórych zdjęciach wyglądasz zupełnie jak Katniss, gratuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, oby więcej takich. Będę tu częściej zaglądać. ;)
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś nominowana do liebster blog award szczegóły tutaj:
    http://wiktoriaa-pawlak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z najlepszych Cosplay'ów jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń