Dark Embrace Handmade Accessories

23:10


Jakiś czas temu miałam przyjemność współpracować z Dark Embrace Handmade Accessories . Dostałam od nich trzy piękne diademy, które postanowiłam sfotografować w elfickiej koncepcji oraz z białą peruką.

While ago I have that pleasure to collaborate with Dark Embrace Handmade Accessories . I received from them three beautiful circlets which I decided to photoshoot in elven style and with white wig.




Elfia Opowieść / An Elven Tale  

Pierwszy diadem / first circlet




Drugi diadem / second circlet


Modelka / stylizacja / makijaż / zdjęcie: Silver Wolfie
Model / stylization / makeup / photo: Silver Wolfie
Diadem / circlet: Dark Embrace Handmade Accessories
Suknia / Dress: Sissi Couture
ALL RIGHTS RESERVED


Piękną zieloną suknię dostałam od Sissi Couture. Gdy ją otrzymałam od razu wiedziałam, że do zdjęć wystylizuję się na elfkę. Ogromny i ciężki miecz pożyczony do sesji od mojego przyjaciela.

I received this beautiful green dress from Sissi Couture. When I opened package I knew that I'll make this photoshoot in elvish style. Big and heavy sword I borrowed from my friend.



Silver
Stylizacja, makijaż / stylization, makeup: Silver Wolfie
Diadem / Circlet: Dark Embrace Handmade Accessories



Powyżej najnowsze zdjęcie jakie zrobiłam dla Dark Embrace :) Ich biżuteria jest piękna i gorąco ją polecam.  Co myślicie? Piszcie w komentarzach!

Above my newest photo that I made for Dark Embrace :) Their jewellery is beautiful and I reccomend it for all of you. What do you think? Let me know!


nugoth goth gothic style makeup silverwolfie jewelry jewellery white wig hair long silver purple violet eyes pastelgoth pastel awesome girl elf elven elfka cosplay suknia dress woods las emotive emotional lotr lord of the rings arwena

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ale super!!
    Kocham Tauriel z Hobbita, jest najlesza, strasznie ją przypominasz :)
    www.tamitolarun.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak z bajki te zdjęcia! "Alicja z krainy czarów" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ! Czszegóły zabawy na http://iknowtheuk.blogspot.co.uk/2014/12/liebster-blog-award.html ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń