Dark Queen

16:50


Dark Queen

Stylizacja / stylization: Silver Wolfie
Korona / crown: Curtain Road
Suknia i buty/ dress & shoes: AmazingGirl.pl
Photographer: Norbert MAGIK



Suknia z AmazingGirl.pl wykonana z częściowo z materiału matowego i połyskującego (bodajże poliester, bawełna i satyna), z przodu krótka mini, z tyłu dłuższy tren. Buty to mój absolutny faworyt, wysokie latexowe szpile za kolano ze sznurowaniem gorsetowym z boku nogi. Na 100% pojawią się jeszcze przy innych sesjach.

Dress from AmazingGirl.pl is made half from matt and half from shiny materials (it was polyiester, cotton and satin I think), on front short mini, on back long tren. Shoes are my absolutely fav, latex overknee high-heels  with corset bond side of the leg. I'm 100% sure that this shoes will be with me on many different shoots again.



Przepiękna i świetnie wykonana korona z kryształowymi liśćmi dotarła od Curtain Road. Dusik z koronką i kameą oraz dopasowana do tego bransoletkę dostałam po Castle Party od Vilindery, której to właścicielkę Brankę oraz jej chłopaka Tilena poznałam osobiście. Cudowni ludzie <3

I received a gorgeous and totally well made crown with crystal leaves from Curtain Road. Choker with lace and camea together with bracelet I received after Castle Party from Vilindery, which I have pleasure to meet with the owner Branka and her boyfriend Tilen. Wonderful people <3




 
Linki / links:


You Might Also Like

8 komentarze

  1. świetne zdjęcia!
    zapraszam do mnie ;) http://a-little-bit-of-magic-26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tego bloga <3 wreszcie ktos z moda alternatywna
    http://gothic-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdj najlepsze *.*
    Obserwuje bo bardzo mi się podobają zdjęcia i to, że twój blog jest indywidualnością czyli po prostu oryginalny ^^
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do wpadnięcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za to, że obserwujesz! <3

      Usuń
  4. Super blog! Taki... magiczny! Naprawdę przyciąga czytelnika! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.ksiazkopatia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że blogi związane ze stylizacjami nie są tymi, które najbardziej mnie interesują, nie mniej Twój ma w sobie coś innego, nieco tajemniczego, a same zdjęcia są tak świetne, że... chyba pokuszę się o obserwację.
    Tak nawiasem: podoba mi się Twój tatuaż.
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło jeśli zajrzysz.

    OdpowiedzUsuń