Winter Lolita

23:38


Wczoraj ponownie miałam przyjemność współpracować jedną z moich ulubionych fotografek, Pauliną Siwiec Fotografia <3 Robiłam z nią m.in. sesję z Igrzysk Śmierci. Tym razem ogarnęłyśmy temat zimowej lolity. Makijażem oraz stylizacją zajęłam się oczywiście ja.

Yesterday I've had that opportunity to collaborate with Paulina Siwiec Fotografia once again <3 I've made with her for example photoshoot from The Hunger Games. This time we've had organised Winter Lolita theme. Make up and stylization was made by me.


Winter Lolita 



 Stylizacja & makijaż / stylization & makeup: Silver Wolfie
Sukienka / dress: Medusa Couture
Czarne futerko / black fur: Glitzy Wonderland
Soczewki / lens: PinkyParadise
Photographer: Paulina Siwiec Fotografia



Piękną wilkową lolicią sukienkę uszyła specjalnie dla mnie Medusa Couture, przecudowna i utalentowana projektantka z Niemiec, która szyje właśnie lolicie sukienki i spódnice. Sukienka jest świetnej jakości i świetnie się prezentuje. Dodatkowo dostałam jeszcze halkę w kolorze białym, dzięki której sukienka odstawała od ciała.

This beautiful wolf lolita dress was made specially for me by Medusa Couture, georgous and talented designer from Germany who is sewing lolita dresses and skirts. Dress is a very good quality and looks very well. Additionaly I received also a white petticoat which made this dress more volumed.
 



Bawiłyśmy się świetnie! Efekty sesji również widać. To nasza najlepsza wspólna sesja. Nie mogę doczekać się kolejnej <3

We've had so much fun! And you can see effects. This is our the best photoshoot so far. I can't wait for another one <3




Najwygodniejsze soczewki na świecie od PinkyParadise ! Są to GEO Ultra CK105 (XCK105). Oficjalnie są to moje ulubione soczewki jakie kiedykolwiek miałam. Moje oczy są koloru niebiesko-zielonego, a efekt i kolor tych soczewek jest dokładnie taki jak oczekiwałam <3 

The most comfortable circle lens from PinkyParadise ever! It's model GEO Ultra CK105 (XCK105). Officialy they are my fav lens I've ever had. My eyes are blue-green, and effect and color of these lens are just exactly like I expected <3



Co myślicie o sesji? Dajcie mi znać w komentarzach :)
What do you think about this photoshoot? Let me know in comments :)



Links:
Paulina Siwiec Fotografia: www.facebook.com/PaulinaSiwiecFotografia

lolita gothic loli natural kei long hair długie włosy portret portrait awesome pinkyparadise black lens circle dress medusa couture polish girl sexy cute kawaii wolves wolf dress wilki wilk sukienka lolicia stylizacja stylization silverwolfie lookbook

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Wspaniała sesja! Zawsze podobał mi się taki styl. Ciekawi mnie jedna kwestia - chodzisz tak ubrana na co dzień czy tylko do zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień bardziej w stylu nugoth lub takim geekowskim, zależy od dnia. Generalnie nie ograniczam się, ale lolitę wolę zdecydowanie do zdjęć :) Lubię mieć praktyczny ubiór, dużo się ruszam, jeżdżę, a na takie sukienki trzeba uważać.

      Usuń
  2. W Sylwka będzie ludzi tłok
    A przed Tobą cały następny 2015 rok
    Więc 3maj się ciepło
    Niech kłopoty przed Tobą uklękną
    Bo w 4rech literach je mamy
    I wszystko dobrze sobie poukładamy!!!!

    Życzy http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale oczy *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dół z printem - fantastyczny! Taki mój klimat.
    Makijaż też przykuwa wzrok :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna sesja, w ciekawym klimacie! :)
    Piękne zdjęcia.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/2015.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia i makijaż. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://this-is-me-and-my--world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku masz taka piękną urodę ze aż ci zazdroszczę hehe zdjęcia naprawdę mega !!!
    twój blog jest naprawdę interesujący pozdrawiam i zapraszam do mnie . Misha xx

    http://misha-world.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. mega sesja!! Piękne długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, intrygujące. :)
    Mają w sobie magiczną głębię.
    A spódniczka genialna.

    OdpowiedzUsuń