Wyczarovane Hand Made

21:56


Ostatnio dostałam piękne nietoperzo-spinki, komplet naszyjnik + kolczyki oraz elficki naszyjnik od Wyczarovane Hand Made . Kompletu jeszcze nie obfociłam, ale pokażę wam resztę.

Lately I received a beautiful bat clips, pendant + earrings set and elven pendant from Wyczarovane Hand Made . I didn't photoshoot set yet but I'll show you the rest ~



Zacznę od nietoperzowych spinek. Wykonane ze skóry naturalnej, świetnie trzymają się włosów i wyglądają uroczo.

I'll start from bat clips. They are made from natural leather and they fits to hair perfectly.



 Stylization / makeup : Silver Wolfie




Następnie ogarnęłam elficki naszyjnik. Jest to jeden z moich ulubionych naszyjników teraz i uwielbiam go nosić ~

Then I photoshooted elven pendant. Now it's one of my favs pendants and I love to wear it ~ 


 Stylization / makeup : Silver Wolfie




Do zdjęć użyłam peruki od Celebrity Wigs & Hair By MissTresses oraz czarnych soczewek od Pinky Paradise.

To photos I used a wig from Celebrity Wigs & Hair By MissTresses and black lens from Pinky Paradise.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Chociaż nie jest to mój styl to spinki są bardzo ciekawe :)

    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń