Mermaid Doll

17:48


Dziś mam bardzo zły dzień, więc przy napływie negatywnej energii zawsze rodzi się w mojej głowie coś kreatywnego. Tak więc siadłam przed lustrem i zaczęłam tworzyć makijaż i stylizację na... mermaid doll.

Today I have really bad they, so when all this negative energy was around me then I always finding me more creative. So I sat behind the mirror and I started to create a makeup and stylization as... mermaid doll.



Mermaid Doll


Na drugim zdjęciu bez sztucznych rzęs, nie mogłam się zdecydować jak będzie lepiej.
On second photo without fake eyelashes, I couldn't decide which version will be better.



Piękną syrenią perukę dostałam od mojego sponsora Black Candy Alternative Fashion
Naszyjnik z kamerą od Wyczarovane Hand Made.

I received beautiful mermaid wig from my sponsor Black Candy Alternative Fashion.
Camea necklace from Wyczarovane Hand Made.




Links:
Black Candy Alternative Fashion - www.facebook.com/BlackCandyAlternativeFashion
Wyczarovane Hand Made - www.facebook.com/wyczarovane.handmade



mermaid siren makeup stylization doll dollfie cosplay camea nugoth gothic dead undead girl sexy pale skin blue hair bluehair purple bladość syrenia syrena peruka włosy hair makijaż stylizacja lalka lolita roseshock anzujaamu black candy alternative fashion silverwolfie

You Might Also Like

3 komentarze

  1. ale śliczny, taki bajkowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż cudowny takie piękne zdjęcia by powstały ! ♥
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny makijaż i cudowne włosy !

    OdpowiedzUsuń