YEAR Of The RAM

19:22


Jakiś czas temu umieszczałam na swoim fanpage kampanię przecudownego sklepu YEAR Of The RAM. Dostałam od nich jeden komplet z koronkowej bielizny, która jest niesamowicie wygodna, a koronka w ogóle nie podrażnia skóry.
While ago I was adding information on my fanpage about campaign wonderful store YEAR Of The RAM. I received from them one lace underwear set, which is very comfortable and lace is very nice for the skin.


YEAR Of The RAM

Stylizacja & makijaż / stylization & makeup: Silver Wolfie


Dodatkowo zrobiłam zdjęcia na rozdanie srebrnej biżuterii. Rozdanie pod linkiem poniżej

By the way I took photos for jewellery giveaway. Giveaway is in link below






Na końcu mój ukochany pieseł Kiba wepchał mi się w kadr, więc postanowiłam zrobić sobie z nim zdjęcie. Totalnie spontaniczne!

At the end my lovely dog Kiba disturbed me during a photoshoot so I decided to have a photo with him. Totally spontaneously!




Links:





You Might Also Like

8 komentarze

  1. śliczna figura
    Zapraszam serdecznie na nowy post na moim blogu <3 <3 <3

    http://neves-nevves.blogspot.com/2015/01/zimowy-czas-blogi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁĄdny piesek. :)


    Pozdrawiam, Gabi z: http://gabriela-moments.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. super klimat zdjęć!
    ______________________
    pozdrawiam i zapraszam!
    www.tufafin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. What a beautiful dog <3 *-*
    Ofc also nice photos of you ^-^b

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie cudowne <3

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia a bielizna bardzo subtelna ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. O rany dziękuję! <3 obserwuję Cię od dawna :)

      Usuń