Arrow

21:51



Nie wiem kto z was lubi komiksy i ogląda serial Arrow, ale postać Olivera Queena zainspirowała mnie do tego makijażu oraz do sesji z łukiem. Generalnie łucznictwo jest mi bliskie i uwielbiam strzelać, dlatego też mam nadzieję, że zdjęcia się wam spodobają :)


I don't know who of you like comics and watch Arrow tv serial, but character Oliver Queen was my inspiration with making this make up and photoshoot with a bow. In generally, archery is very close to me and I love to bow and arrow shooting, so I hope that you will like this photos :)




Arrow




Fotografował Piotr z Biały Kadr - fotografia, świetnej jakości mięciutka bluza od Sew Moe Designs oraz efektowne srebrno-czarne legginsy od Soul Trend Leggings. Łuk wykonany specjalnie dla mnie od niezwykle utalentowanego Victora z Imperial Archery.

Piotr from Biały Kadr - fotografia was the photographer, very good quality and soft hoodie from Sew Moe Designs, and effective silver&black leggings from Sould Trend Leggings. A bow made specially from me from talented Victor from Imperial Archery.



Ostatnie zdjęcie zrobione przez Dorotę z Biały Kadr - fotografia :) Tak jak pisałam wcześniej, Piotr i Dorota razem fotografują.

Last photo made by Dorota from Biały Kadr - fotografia :) Like I said before, Piotr and Dorota are photoshooting together.



Więc, co myślicie o tej sesji? Zapraszam również do hype'owania tej stylizacji na moim Lookbooku <3

So, what do you think about this photoshoot? You can give a hype to this stylization on my Lookbook <3





Links:
Biały Kadr - fotografia: www.facebook.com/bialykadr

Sew Moe Designs: www.facebook.com/SewMoe
Soul Trend Leggings: www.facebook.com/SoulTrendLeggings
Imperial Archery: www.facebook.com/pages/Imperial-Archery/544355958977460

arrow oliver queen shado cosplay bow łuk sesja photoshoot hoodie kaptur costume kostium legginsy srebrne las woods

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ja niestety nie jestem w temacie sesji ale bardzo mi się podoba ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna, ja uwielbiam komiksy co prawda jeszcze nie widziałam Arrow'a, ale mam zamiar za niedługo to nadrobić ;-)
    sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia genialne, podoba mi się to bardziej dokładne i przybliżone ujęcie z łukiem *.*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia! Masz może więcej z tej sesji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej konkretnej nie, ale generalnie mam bardzo dużo sesji na bieżąco. Nadciąga mnóstwo cosplayowych <3

      Usuń