Rockmetalshop.pl

15:24


W zeszłym roku w maju miałam sesję dla znanego polskiego sklepu RockMetalShop (www.rockmetalshop.pl). Jako, iż nadrabiam zaległości sesyjne postanowiłam dziś napisać właśnie o nich. Sesja odbyła się w Bolesławcu z fotografką Karoliną Karnaś, z którą współpracowałam już kilka razy <3

Last year in May I've had a photoshoot for famous Polish store RockMetalShop (www.rockmetalshop.pl). I promised to myself that I'll catch up my photoshoots so today I decided to write about them. This photoshoot took place in Boleslawiec (Poland) with the photographer Karolina Karnaś who I worked with a few times <3



RockMetalShop


Otrzymałam koszulkę z grafiką Kosogłosa ze znanej książki oraz filmu Igrzyska Śmierci, legginsy z jednej strony z  gorsetowym wiązaniem a z drugiej koronkową nogawką oraz botki na szpilce z Iron Fist.

I received a tee with The Mockingjay from popular book and a movie The Hunger Games, leggings with one lace leg and second one with corset lacing and also high heels boots from Iron Fist.






Makijaż wykonany był przeze mnie.
Make up was made by me.





Możecie polubić tą stylizację również na moim LookBooku ~
You can also hype this stylization on my LookBook ~





rockmetalshop www.rockmetalshop.pl recenzja review iron fist shoes buty geisha gejsza banned leggings alternative tattoo tatuaż dziara koronka lace hunger games igrzyska śmierci koszulka tshirt kosogłos mockingjay

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Znam ten sklep i bardzo lubię. Zazdroszczę Ci tej sesji ;) Tak się składa, że mam bransoletki pasujące do tematyką do tego tshirtu, ale nie wypada mi tagować, bo nie jestem "taką" blogerką, która musi ludziom wciskać na chama swoje "kliki"

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te legginsy wydają się być zbyt przesadzone moim zdaniem, ale koszulka bardzo mi się podoba.
    Chociaż nie cierpię tego filmu i książki.

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń