[Cosplay] Stocking from Panty&Stocking with Garterbelt

14:01


Dziś chciałam wam pokazać trochę "zaległy" cosplay, który powinnam wrzucić wcześniej na bloga, ale totalnie o nim zapomniałam xD Jest to postać Stocking z anime Panty&Stocking with Garterbelt ( パンティ&ストッキングwithガーターベルト).

Today I want to show you my "overdued" cosplay which I should add earlier on this blog, but I totally forgot about this xD It's Stocking character from anime called Panty&Stocking with Garterbelt ( パンティ&ストッキングwithガーターベルト).



Stocking




Peruka jest od mojego sponsora Black Candy Fashion, sesja wykonana dla partnera Medusa Couture.
A wig is from my sponsor Black Candy Fashion, photoshoot made for my partner Medusa Couture.




Tak w ogóle nie mam pojęcia dlaczego zdjęcia po załadowaniu na bloga mają mocny czerwony odcień o_O
By the way, I don't know why these photos after uploading here has this red lightning o_O




Instagram: @xsilverwolfie


Lookbook:



Links:


stocking panty&stocking cosplay sexy anime manga girl silverwolfie silver wolfie peruka wig strój sukienka costume black candy fashion medusa couture 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ten wig to jeden z moich ulubionych, po prostu podobają mi się kolory :3

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. łoł, świetnie :)
    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń