Living doll sisters

16:17


Chwytając ostatnie chwile różanych krzewów, postanowiłam wykorzystać je do sesji dla mojego partnera Glitzy Wonderland. Generalnie jestem ich fotografem w Polsce, aczkolwiek czasem również dla nich pozuję. Tak też było i teraz.

Because we have last moment to catch rose shrubs here, I decided to photoshoot them in my latest shoot for my partner Glitzy Wonderland. In general I'm their's photographer in Poland but sometimes I'm also a model for them. Just like it was this time.



Living doll sisters


Bardzo naturalna i mięciutka peruka 'Raven' od Black Candy Fashion ~
Very natural and soft wig 'Raven' from Black Candy Fashion ~




Urocze ozdobne kocie uszka od Captainmiaow
Cute cat ears from Captainmiaow





Pozowała ze mną Hisu, która jest moją stałą modelką dla Glitzy Wonderland.
2nd model Hisu who is my regular model for Glitzy Wonderland.



Na koniec zbliżenie na perukę i niebieskie soczewki od Klenspop - Korean Circle Lens Online Store.
Last pics for closer look at wig and blue lens from Klenspop - Korean Circle Lens Online Store.



Lookbook:

gothic lolita loli silverwolfie hisusenpai hisu glitzy wonderland kocie uszka kawaii cute girl japan japanese korean daily beauty dress fashion living doll dollfie makeup stylization

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ciekawa sesja. też bym wykorzystała ostatnie kwitnące róże, ale nie mam żadnego ochotnika na modela, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo fajna sesja
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ta peruka :) Może nawet się na jakąś w końcu skuszę, bo moje włosy nie chcą rosnąć ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. wprost cudownie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń