Sheinside (www.shein.com)

14:08


Tym razem notka o Sheinside (www.shein.com), a dokładniej o bluzie/kurtce z ogromnym kapturem. Uwielbiam grę Assassin's Creed, więc wszystko temu pochodne zawsze będzie przykuwać moją uwagę.

This time post will be about Sheinside (www.shein.com), and to be more particular it will be about hoodie/jacket with huuge hood. I love Assassin's Creed game so everything similar with that game will always catch my attention.


Casual Assassin

Jakiś czas temu zrobiłam sobie fioletowe ombre w salonie Backstage w Legnicy przy ul. Chojnowskiej. Będę jeszcze zmieniać kolor, póki co jest to taki "przejściowy". Jeżeli ktoś z was chce coś zmienić i jednocześnie nie chce zniszczyć włosów - ten salon jest dla was idealny. Ja mam bzika na punkcie dbania o włosy, więc z czystym sercem wam polecam wizytę u Kamila (fryzjera).

While ago I did purple ombre in Backstage hair salon in Legnica, Poland. I'll change this color soon, but for now it looks awesome too.





Link: 







Lookbook:

nugoth ac assassins creed gamer girl ombre hair purple silverwolfie silver wolfie dragon game of thrones blogerka polska alternatywna alternative blogger long hair włosy fioletowe ombre tatuaże tattoo leggings colt legnica fashion

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Można była troszkę więcej zdjęć... tak od przodu tylko niewiele widać z tej bluzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar później edytować ten post.

      Usuń
  2. I absolutely love the hoodie and your hair is amazing dear! <3 Feeling a bit jealous ^^

    unknownprettylies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh awsome, Assasin creed style, I always wanted big hood like that. They actually got some jackets with exactly same hood cut, but idk where can you buy those.
    Also your tights are super cool

    and PS, we named our cat Ezio after the game, but it totaly doesn't fit him, since it's so skittish .P

    xo
    Danny

    d'stars
    *d'stars*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluza :) Ale włosy jeszcze lepsze!! ♥ Zaczynam obserwować.
    Pozdrawiam i zapraszam www.inmyf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza fajnie się prezentuje tak samo jak ombre
    Pozdrawiam Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń