Ms. Nothing

22:20


Po przeprowadzce na nowe mieszkanie natchnęło mnie na spontaniczną sesję, z odzieżą od Romwe oraz peruką od Annabelle's Wig. Pierwsze co mi przyszło na myśl jako tytuł to "Ms. Nothing".

After moving out to new apartment I felt huge need to do a spontaneous photoshoot with Romwe clothing and wig from Annabelle's Wigs. First title that came to my mind was "Ms. Nothing".




Ms. Nothing


Bardzo lubię w tej sesji to, że opowiada jakąś historię. Na szczęście udało mi się ją stworzyć odpowiednio.

I really like the fact that this photoshoot tells a story. I'm glad that I was able to create it propertly.





Stylizację / makijaż / zdjęcia ogarniałam ja.
Stylization / makeup / photos made by me.





Co myślicie o tej sesji? :)
So what do you think about this shoot? :)



Links:
Koronkowa narzuta / lace coat: KLIK
Spodenki / shorts: KLIK
Peruka / wig: KLIK



Lookbook:


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Super odważna sesja. Drugie zdjęcie super ten moment uchwycenia dymy papierosowego - super . Bardzo podoba mi się pomysł sesji, która ma pewną historię i coś opowiada. Od razu przychodzą mi na myśl sesje zdjęciowe i czas spędzony na backstage'ach i praca nad projektami zwłaszcza takimi gdzie zdjęcia opowiadają pewną historię i mają ten artyzm w sobie.
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tą ,,Ms. Nothing" :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetną perukę masz! :D
    Dla mnie bardzo klimatyczne zdjęcie jest to przez okno w dachu. Ogólnie cała sesja ma świetny klimat. :D
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń