HALLOWEEN 2015 Azazel inspired look

14:48


W tym roku mój Halloween'owy strój był inspirowany opuszczonym psychiatrycznym szpitalem w moim mieście, jednym z największych w Europie. Grałam mimiką swojej twarzy aby odzwierciedlić atmosferę, którą wciąż można tam wyczuć. Żółte soczewki od Eyetoeye.pl pomogły mi oddać bardziej demoniczny wygląd, przypominający mi Azazela. Więc, finalnym efektem jest dziewczyna, która jest opętana przez demona Azazela w szpitalu psychiatrycznym.

This year Halloween costume was inspired by abandoned mental asylum in my city, one of the largest in Europe. I was playing with my face to express this psycho atmosphere which you can still feel when you're there. Yellow lens from Eyetoeye.pl helped me to create more demonic look, it reminds me of Azazel. So, the final effect is a girl who is possessed by demon Azazel in mental asylum.




Azazel





Strój z psychiatryka od Funidelia (www.funidelia.pl).
Psycho costume from Funidelia (www.funidelia.pl).







Jeżeli podoba Wam się ta sesja, bardzo proszę o oddanie na nią głosu klikając na poniższy przycisk 'HYPE', gdyż biorę udział w Halloweenowym konkursie :) Z góry dziękuję <3

If you like this stylization please vote for it by clicking at 'HYPE' button, because I'm taking a part in Halloween competition :) Thank you <3






halloween costume halloween2015competition lookbook silverwolfie demon azazel asylum psychiatryk opuszczony legnica szpital hospital haunted demonic ghost duch occult okultyzm

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Przedostatnie zdjęcie to wielki sztos! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój prześliczny, oczy prześliczne, miejsce i te zdjęcia. Wszystko takie ładne i cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Na poczatku myslalam ze to Zofiowka ale sie pomyliłam. Naprawde zajebisty klimat halloweenowy no i rzecz wiadoma cosplay mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale straszna sesja (oczywiście w dobrym znaczeniu), charakteryzacja 10/10! =D Na pewno zagłosuję, ^^. Wpadnij w wolnej chwili: [klik]! Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie widzialam takiego stroju. Super oryginalny! :)

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę cudowne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. I've hyped your look and wow, you really did this shoot in an abandoned mental asylum?? How cool - I've always had a thing for abandoned places! :)

    Shanaz | Fashionista NOW

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłam Cię na Lookbooku i musiałam wejść na blog! Te zdjęcia są mega! Możesz mi powiedzieć w jakim mieście robione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie <3 W Legnicy :)

      Usuń
  9. This is great! I like spooky locations like that :D

    OdpowiedzUsuń