Winter!

22:03


Już śnieg stopniał u mnie, ale kiedy jeszcze był, zdążyłam go szybko obfocić :) Wykorzystałam w dwóch stylizacjach płaszcz od Banggood oraz cudowny gorset od Aranea Black. Wrzucam zatem dwie stylizacje w jednej notce :)


In my area snow is gone now, but when it was, I took a few pics with it :) I used Banggood coat in two stylizations and beautiful corset from Aranea Black. So I'm adding two stylizations in one post :)



Elegant






Nu goth

Soczewki/lens: Universal Shop
Buty/shoes: Glitzy Wonderland

Septum: Savanni.com



Którą stylizację bardziej lubicie? Dajcie znać w komentarzach :)

Which stylizations you like most? Let me know in comments :)



Links:

Aranea Black www.araneablack.com
Savanni www.savanni.com
Glitzy Wonderland www.glitzywonderland.com

banggood review recenzja soczewki lens glitzy wonderland ombre hair dark nugoth gothic goth leather coat jacket płaszcz skórzane rękawy skóra kurtka alternative polska modelka blogerka alternatywna

You Might Also Like

2 komentarze

  1. A u mnie śnieg dalej jest, cudowne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny gorset, ale stylizacja Nu Goth bardziej mi się spodobała. :D Bardziej moje klimaty. :D

    OdpowiedzUsuń