Józefki - część druga

13:54


Hej wszystkim! Jak już wspomniałam tutaj, nadszedł czas na kolejne zdjęcia dla sklepu Józefki :) 
Tym razem sfotografowałyśmy absolutnie przewygodne staniki push up bez fiszbin, orzeźwiający cytrynowy zestaw oraz strój kąpielowy :) 
Zdjęcia bielizny robione na sklepie Józefek. Mówiłam już, że wnętrze prezentuje się niesamowicie <3


1. Push up bez fiszbin wersja cielista z czarną koronką




Dużym plusem tego stanika jest oczywiście to, że nie ma fiszbin! Jest super wygodny, śświetnie zbiera i podnosi piersi. Dodatkowo jego głęboki dekolt ułatwia nam sprawę przy wielu wymagających sukienkach :)



2. Stanik push up bez fiszbin - wersja pudrowy róż






3. Cytrynowe orzeźwienie w wersji koronkowego stanika i pełnych majtek (dostępny jest także stanik bardziej zabudowany)




  Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tego zestawu. Żółty to absolutnie nie mój kolor i nawet nie zerknęłam w jego stronę. Jednak Ewa przyniosła mi go do przymierzalni i od razu się w nim zakochałam! Połączenie cytrynowej żółci z szarymi elementami całkowicie skradło moje serce. Jest to mój ulubiony koronkowy zestaw jaki do tej pory dane było mi nosić!


4. Strój kąpielowy z biustonoszem push up (odpinane ramiączka)








Materiał strojów kąpielowych u Józefki jest naprawdę świetnej jakości. Nic nam nie prześwituje, nie odstaje, jest bardzo przyjemny dla skóry (nawet mojej wrażliwej), a po odpięciu ramiączek biustonosz jest stabilny.


To tyle z ostatniej sesji. Fotografowała oczywiście niezawodna Katarzyna Jaworska (jaworska.info), a wszystkie komplety dobierała Ewa Gierulska. Zapraszam do oddania się w jej łapki i nie mogę doczekać się kolejnych zdjęć :)


Linki:
Katarzyna Jaworska www.facebook.com/jaworskainfo/




stroje kąpielowe Józefki plus size duże rozmiary brafitting spb brafitterka legnica dolnośląskie sesja zdjęciowa tatuaże modelka alternatywna blogerka blogger alternative polskie blogerki modelki polka polska silverwolfie silver wolfie tatuaże wydziarana dziewczyna dziary wilk napis kokardki uda lato plaża wakacje woda słup jezioro retro kapelusz słomiany sesja zdjęciowa katalog pushup bez fiszbin staniki biustonosze

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Masz ekstra figurę !!
    Zazdroszczę...

    zapraszam do mnie http://mamaabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I like this style, you Niubi! www.graziaaustralia.com

    OdpowiedzUsuń