Józefki

15:10


Witam wszystkich! Dawno mnie tu nie było, kończę studia i mam sporo roboty, a jeszcze wiadomo, że praca i pozowanie także zabierają trochę czasu. Dziś chciałam opowiedzieć Wam trochę o sklepie z bielizną w mieście, w którym mieszkam - czyli w Legnicy. 

Nie wiem skąd w nas kobietach biorą się lęki przed odwiedzeniem profesjonalnej brafitterki, która szczerze i z dobrocią pomoże nam dobrać odpowiedni stanik. Wiele z nas wybiera swój rozmiar "na oko", po czym jest nam niewygodnie, stanik się przesuwa, rozciąga za mocno, spadają ramiączka czy piersi po prostu źle leżą i zbyt wpadają w miskę lub co gorsza - są ciągle ściśnięte przez za mały biustonosz. 

Przez pewien okres w swoim życiu pracowałam w branży bieliźnianej i zauważyłam, jak wiele z Was ma kompleksy! Jesteście piękne nie ważne w jakim rozmiarze, a mimo to wciąż bałyście się oddać w moje, czy w moich koleżanek ręce. Nauczyłam się wtedy także jak ważne jest dobro kobiety wobec kobiety oraz szczerość, mówienie sobie po prostu co szczerze nam nie pasuje a co pasuje, bez żadnych złośliwości.

 Pomimo swojego jakiegoś tam brafitterskiego doświadczenia, miałam poczucie, że nie do końca wszystko jest dobrane jak być należy, gdyż firma, w której pracowałam kładła duży nacisk na sprzedaż, tak więc trzeba było dobierać nawet nie do końca dobry rozmiar, jeżeli nie było prawidłowego na stanie. Nie jestem z tego powodu dumna, ale każdy kto pracował lub pracuje w sieciówkach wie jak to wygląda. Nie chcę opowiadać tu historii swojego życia z daną firmą, więc wróćmy do Józefek :)

Warto podkreślić, że Józefki nie są sieciówką, co ma naprawdę ogromne znaczenie. Uwierzcie mi, z mojego doświadczenia wiem, że w sieciówkach dobiorą Wam rozmiar na siłę, nie pozwolą Wam wyjść ze sklepu z pustymi rękoma, bo przecież liczy się ilość osób które weszła i ile coś kupiła. Statystyki i tylko statystyki. Józefki prowadzi przesympatyczna właścicielka i brafitterka Ewa Gierulska oraz jej pracownik Agnieszka, która także jest niezwykle miłą osobą. W Józefkach jest wszystko, co potrzebujemy jako kobiety - ciepło, zrozumienie i szczerość.

Sam wystrój sklepu jest bardzo... przyjemny. Czujemy się jak we własnym pokoju - jest szafa z ciuchami, gablotki, fotele z poduszkami, lustro, itd. Jest jasno i schludnie, oraz bardzo z klasą. Mogłoby się niektórym wydawać, że jest to sklep tylko dla kobiet bardziej zamożnych, ale nic bardziej mylnego. Bielizna i stroje kąpielowe są w różnych cenach, tak więc każda z nas zostanie obsłużona według własnej zawartości portfela. Nic na siłę, pamiętajcie. To nie sieciówka, która wciśnie Wam byle co.









Wybaczcie za jakość zdjęć, robione telefonem :)

Drugim, ogromnym i bardzo ważnym plusem są rozmiary staników. Nigdy nie mogłaś znaleźć dla siebie biustonosza? Tam znajdziesz. Masz bardzo dużą miseczkę i mały obwód? Żaden problem! Są absolutnie każde rozmiary! Ewa pokazała mi co posiada na sklepie i uwierzcie - jest tam absolutnie każdy rozmiar. Na pewno znajdziecie coś dla siebie, nawet z mniejszym biustem jak ja, czy naprawdę drobnym. Bo, moje drogie panie, uwierzcie mi, że dobrze dobrany chociażby push up to także nie lada wyzwanie. Biust ma wyglądać na ponętny i podniesiony estetycznie do góry, a nie po prostu ściśnięty jak dwie bułeczki w za małym staniku :) Oczywiście żarty żartami, ale to naprawdę ważna kwestia, o której niestety mało się mówi.

Chciałabym teraz zaprezentować Wam kilka modeli na mnie. Fotografowała moja ukochana fotograf Katarzyna Jaworska (jaworska.info). Modele biustonoszy oraz figi/stringi do nich są oczywiście dostępne w różnych rozmiarach. Wystarczy przyjść i się pomierzyć, a Ewa na pewno dobierze ten odpowiedni :)

1. Granatowy z paseczkami. Jest także w innych kolorach, na pewno w czarnym i cielistym obszytym złotą nitką, ale może być ich więcej (nie sprawdzałam) :) Posiada push up.














2.  Biustonosz szaro-brązowy w kropki + majtki do kompletu. Także posiada push up, który można wyjąć. Poduszeczki wkłada się i wyjmuje w specjalnie uszytą do tego kieszonkę.













3. Cielisty biustonosz typu balkonetka bez push up (do wyboru także wersja z push up) + stringi (do wyboru także figi) z serii Nomadic Princess dostępne na zamówienie. Jest to cielisty zestaw obszyty cyrkoniami oraz z dodatkiem pięknej biżuterii, którą można odpiąć i cieszyć się lekko skromniejszą wersją. Na paseczkach także dwa elementy biżuterii.







Wersja z odpiętym wisiorem:







4. Kwiatowy biustonosz push up + stringi + pas do pończoch. Oczywiście wszystko możecie kupić osobno.







 Kolejne sesje zdjęciowe z innymi modelami wkrótce :) Na koniec chciałam jeszcze dodać, że wiele z Was nie jest nauczonych kupowania sobie kompletu bielizny (stanik + majtki). Kiedyś także nie byłam, a uwierzcie mi jak wiele to zmienia w nas samych. Dobrze dobrana bielizna naprawdę zmienia nasze odczucia względem siebie na lepsze :)

Mam nadzieję, że bielizna jak i sesja zdjęciowa Wam się podoba. Dajcie znać w komentarzach co sądzicie. No i zapraszam oczywiście do odwiedzenia sklepu Józefki w Legnicy :)


Linki:





Józefki opinia recenzja opinie Legnica brafitting duże rozmiary bielizna biustonosz stanik na duże piersi push up balkonetka pełny biust retro pinup kwiatki koronka letni lato jaworska dolnośląskie


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jeśli to ten sklep z bielizną koło katedry to zawsze śliniłam się do szyby...Aż wstyd przyznać ^^''

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie niestety ceny zawsze były poza zasięgiem... Ale sam post zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sklep, dziewczyny profesjonalnie potrafia dobrac bielizne, Kupuje tylko u nich i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń